מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט פרסומי הכולל תוכן מכירתי ועיצוב מותאם (לפי סוג העסק) ומטרתו יצירת פניות מלקוחות חדשים. 
  

בעידן שבו הלקוחות שלכם מקבלים אינסוף מסרים באינטרנט, דף נחיתה מאפשר לתפוס ולמקד את תשומת הלב, מבלי להעמיס הרבה מידע.
הצופים בדף מקבלים פרטים על העסק/ המוצר הספציפי ומבצעים פעולה.

מהי הנעה לפעולה?

הנעה לפעולה היא הרצון שלנו לגרום לגולשים לבצע פעולה כלשהי בדף.

אילו פעולות הלקוחות שלי יכולים לעשות?

השארת פרטים לחזרה,  הרשמה לשירות מסוים,  הורדת אפליקציה,  צפייה בסרטון ועוד…
בשנים האחרונות הוקמו לא מעט פלטפורמות המאפשרות לכל עסק לבנות דף נחיתה. למרות זאת, משווקים ובעלי עסקים רבים מתקשים להגיע לתוצאות הרצויות מעמוד הנחיתה שלהם.

חוסר במיקוד לצד טעויות שונות ביצירת התוכן או העיצוב, עלולות לגרום לגולשים לנטוש – וחבל!

איך עושים את זה נכון?

מגישים אינפורמציה בצורה יעילה ומדויקת – הגולשים יבינו את המסר וכל מה שיישאר להם זה להשאיר פרטים.
מבליטים את היתרונות – להראות לגולשים על איזה צורך העסק עונה/ איזו בעיה העסק פותר, או במילים אחרות –  למה אני ולא המתחרים.
וכמובן – לא שוכחים את העיצוב והויזואל!  

כיצד הלקוחות יראו את דף הנחיתה?

לרוב, הגולשים מגיעים לדף הנחיתה דרך קמפיין ממומן בפייסבוק/ אינסטגרם, גוגל או בפנייה ישירה דרך הודעות בוואטסאפ.

רוצים לגרום ללקוחות לראות את דף נחיתה ולקבל פניות?