ניהול עמוד עסקי

חלק חשוב ביצירה ושמירה על קשר עם לקוחות הוא באמצעות הרשתות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם.
המקום אליו מגיעים אנשים כדי לצרוך תוכן ולשמור על קשר עם החברים והמשפחה – הוא בדיוק המקום בו העסק שלכם יכול להשתלב ולפרוח.
הרשת החברתית יכולה להיות הפנים של העסק – תוכלו לגייס לקוחות חדשים ולחזק את הקשר עם הקיימים.
חשוב לזכור שתוכן איכותי וממוקד הוא המפתח להצלחה שיווקית, כזה שנותן לגולשים ערך מוסף, תופס את תשומת הלב וגורם להתעניינות
 (ולרכישה… כי אתם לא חיים על לייקים!).

מה בתפריט?

♦ בניית אסטרטגיה דיגיטלית, אפיון והבנה מעמיקה של הצורך השיווקי, למידת המתחרים ויצירת תכנית תכנים שנתית.
♦ הקמת/ שדרוג עמוד עסקי. הגדרות ואבטחה, קישורים, עיצוב ונראות.
♦ כתיבה ו/או עריכת פוסטים והעלאה לעמוד העסקי.
 ♦ תחזוקה שוטפת, מעקב אחר הודעות ותגובות גולשים. 

מה נדרש מכם?

 מידע רלוונטי, תמונות, סרטונים, טקסטים וסיפורים – ואני אדאג לספר את הסיפור שלכם!
 

כשהדף העסקי שלכם יהיה פעיל ויציב, תוכלו להתקדם לשלב הבא:

ניהול קמפיינים

הדרך בה ניתן להגדיל את מאגר הלקוחות –  עוברת דרך קמפיינים פרסומיים.
לפייסבוק יש מידע על כל אחד ואחת ממשתמשיה – מגדר, גיל, מיקום גאוגרפי, הרגלים ותחומי עניין. באמצעות שימוש נכון ונבון בנתונים – ניתן להגיע לקהל רלוונטי.
לאחר שנבין יחדיו את הצורך השיווקי, נכיר את קהל הלקוחות ונקבע תקציב וזמן פרסום –  אוכל להשיג למענכם גישה מדויקת לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם.

כך גולשים הופכים ללקוחות!