הכלי הידידותי להתאמת האתר שלך למובייל

העסק שלכם אינו יכול להרשות לעצמו אתר אינטרנט שאינו רספונסיבי, למה חשוב לנו להפוך אותו לכזה וכמה קל לבדוק עד כמה האתר שלך מותאם וידידותי למשתמש | מדריך לולו

היום, יותר ויותר תנועה לאתרים מגיעה ממכשירים ניידים ומטאבלטים, אתר שאינו מותאם לכל סוגי המסכים גורם לפספוס לקוחות.
ההתאמה תורמת לחוויית הגלישה שלנו ובנוסף, להעדפה הברורה של גוגל לאתרים מותאמים באלגוריתם החיפוש שלהם.

בשורה התחתונה – כשבונים או מעדכנים אתר חשוב לבדוק עד כמה קל למבקרים להשתמש באתר שלך.

למה חשוב לנו להפוך את האתר לידידותי למשתמשים

אמצו את נקודת המבט של המשתמשים – הזמן שלנו יקר, אנחנו מחפשים תשובות כאן ועכשיו – אתר שלא נפתח בזמן סביר, עמוס ב- 'ערימת ילדים' של תוכן וחסר סדר יגרום לנו כמשתמשים לבלות את הזמן שלנו אצל המתחרים.

לא מומלץ לעשות 'ערימת ילדים' של תוכן | מקור התמונה: Ljós­mynd/​Thinkstockphotos

תמונות ומדיה – לא כל תמונה שנראית טוב במחשב תראה טוב במובייל, שימו לב שהתמונה לא נחתכת ולא מכסה את התפריט, הלחצנים או הטקסט.

תוכן – המסך קטן יותר והקשב נעלם מהר יותר, אל תעמיסו על הגולשים טקסט מיותר. בגרסת המחשב הצגתם את עצמכם ב-6 שורות, נסו לצמצם בחצי, צירפתם 5 דוגמאות לכתבה האחרונה, נסו להפחית ל-3. התכנים צריכים להיות ענייניים עם ניסוחים קצרים יותר.

הנעה לפעולה – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב לדייק את הפעולה שתרצו שהגולשים יעשו – טקסט טוב, קצר וברור המניע לפעולה אחת.

כלי לבדיקת האתר שלכם

גוגל פיתחו כלי חינמי לבדיקת התאמת האתר למכשירים ניידים – כל מה שצריך לעשות זה להזין את כתובת האתר.

תקין? קיבלתם מדבקה ירוקה
לא תקין? תקבלו רשימת מטלות לביצוע

צריכים תכנים ממוקדים יותר? עניינים יותר וממירים הרבה יותר?

בקרו כאן או השאירו פרטים כאן.

בהצלחה!

Please follow and like us:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *