עריכת תוכן תשפר משמעותית את רמתו של הטקסט. הגהה ותיקון שגיאות התחביר והשפה יהפכו את התוכן לזורם, איכותי ומעניין!
מה בתפריט?
התיקון האוטומטי – תוכן נטול שגיאות כתיב, ששורד את מבחן הזמן. כי ההבדל בין האותיות א', ה' ,ע' משמעותי מאוד ולכולנו די נמאס לקרוא (ולשמוע) 'יתחיל', 'יכתוב' ו-'ירצה'.
תחביר – אם קראתם בקול את המשפט שכתבתם, נגמר לכם האוויר ונזקקתם למשאף – הוא ארוך מדי. ניסוח מחודש והוספת סימני פיסוק יקצרו את המשפט.
סימני פיסוק – שימוש נכון בנקודה או בסימן שאלה יסגרו את המשפט ושימוש נבון בפסיקים, קווים מפרידים ונקודותיים יעניקו לכם ולקוראים מרווח נשימה.
מגדר ושם המספר – שלוש שקלים או שלושה? כוס תה טוב או טובה?
מבנה וחלוקה – העיניים של הקוראים לא אוהבות לקרוא (ולא יקראו) טקסטים ארוכים מדי, ללא הפרדה הגיונית. חשוב לחלק את התוכן לפסקאות ולכותרות משנה, שייתנו מרווחים לעיניים ויפרידו בין הרעיונות.
תחקיר ותוספות – לעיתים הטקסט שכתבנו מאוד ברור לנו (כי אנחנו כתבנו אותו ו/או אנחנו מהתחום), אך לא תמיד הוא יהיה ברור ללקוחות שלנו. לעתים צריך להסביר מונח, להוסיף רקע, לצרף קישור או לפשט את המשפט. טוב ללקוחות – טוב לנו.