מאמרים ותכנים מקצועיים

גלשתם לאתר, נכנסתם למאמר מעניין, אבל התוכן לא ברמה גבוהה או שגיליתם טעות כתיב – התוכן כבר לא ממש מקצועי…
תפקידם של תכנים מקצועיים הוא לספק מידע מקצועי וענייני, איכותי ובעל ערך מוסף לקוראים המתעניינים בתחומים השונים. לקוח מתעניין יכול להפוך ללקוח משלם. בנוסף, תוכן איכותי וקישורים שבנויים נכון עוזרים לאתר להגיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

לאיזה תוכן עלינו לשאוף?

תוכן איכותי – נכון, תקני, מדויק וכתוב היטב – שגיאות ואי התאמות יורידו את אמינות התוכן וגם את זו של העסק בעיני הלקוחות השונים. חשוב לזכור שהתוכן צריך להיות ברור ומותאם לכלל הקוראים.

תוכן מותאם – על הזכות לתת שירות מתחרים מגוון עסקים, אבל זה לא אומר שהתכנים שהם מציגים באתר דומים. חשוב להכיר את קהל הלקוחות: פנייה מגדרית, לפי גיל, תחומי עניין, מצב סוציו-אקונומי וכדומה תעזור לכם להתאים את התוכן.

תוכן שבנוי נכון – תוכן מסודר בנוי מכותרות, פסקאות, רווחים והדגשות – כקוראים, קל לנו יותר לצרוך מידע כשהוא מסודר ומרווח. הגולשים לא יראו מול העיניים 'גוש' טקסט, אלא תוכן בסדר הגיוני ומובן.

תוכן המניע לפעולה – הצגת בעיה, הצעת פתרון והצעה שיווקית (בצורה חכמה) יגרמו לכפתור 'צור קשר' לעבוד שעות נוספות.

תוכן המותאם למנוע החיפוש – רוב הלקוחות מגיעים ממנועי החיפוש, בתוכן נוכל לשלב קישורים, מילות וביטויי מפתח שיעזרו להם להגיע אלינו.

מה בתפריט?

מאמרי איכות לבלוג/ אתרי חדשות – מאמרים ייחודיים המקיפים את הנושא עליו מבוסס העסק. התכנים שיהפכו אתכם למומחים בתחום.

מאמרי קידום – מאמרים המותאמים לקידום האתר (SEO), שילוב מילות המפתח עליהן העסק מתבסס.