כתיבה לרשתות חברתיות​

נוכחות ברשתות החברתיות היא מקפצה לעסק. כלי שיווק שבכוחו להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאלים וכמובן להפוך אותם ללקוחות משלמים.

 

לפני כל כתיבה והעלאת תוכן צריך לחשוב על המסר שברצוננו להעביר ועל הסיפור שנספר – תוכן סתמי, ללא מטרה מוגדרת יחטיא את המטרה שהיא קידום העסק.

שימו ♥ ​

  • ברשתות החברתיות חשוב לתת ערך ללקוחות ולא רק להציף במסרים שיווקיים.
  • תוכן אינסטגרמי לא תמיד יתאים לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק וברוב הפעמים גם לא לרשת המקצועית לינקדין – יש להתאים את התוכן לרשת החברתית ולחשוב מי קהל היעד שצורך את התוכן.
  • תדירות הפרסום ברשת החברתית חשובה מאוד. פוסט שבועי לא מספיק – יש צורך ב- 2-3 פוסטים בשבוע, אחרת ישכחו אתכם.

למה חשוב לכתוב תוכן לרשתות החברתיות?

הלקוחות שלנו גולשים ברשתות החברתיות ומחפשים תוכן ושירותים – חשוב שנהיה בתודעה.

 

אנו רוצים להראות את הפעילות שלנו, את המוצר החדש ואת הלקוחות המרוצים שלנו.
מה בתפריט?

חקר קהל – נבין מהי הרשת החברתית העדיפה לעסק ונפעל להתאמת המסרים.
תכני 'ערך' –  נתינת ערך מוסף לגולשים, תוכן מעשיר, הסיפור מאחורי העסק, הפעילויות השונות (בתוספת מסרים שיווקים חכמים)
תכנים שיווקים – הצגת המוצרים והשירותים בצורה נכונה ומותאמת לרשת החברתית ולמאפייני הלקוחות.
התאמת המדיה לתוכן – לכל תוכן כתוב צריך להתאים את התמונה, הסרטון או הקישור שילוו אותו.