כתיבה שיווקית לאתרים

כל עסק המתחזק אתר זקוק לתוכן מאורגן ומסודר על מנת להעביר בצורה הטובה ביותר את המסרים ולתאר במדויק את מגוון השירותים והמוצרים.

 

רוב האתרים בנויים ממגוון קטגוריות המציגות מידע: על העסק, על האנשים שמאחוריו, על מבחר המוצרים/ שירותים ולעיתים מוסיפים אפשרות ליצירת קשר והוכחות איכות בדמות בלוג והמלצות.
 

למה חשוב להשקיע בכתיבה שיווקית לאתר?

זאת ההזדמנות שלנו לעשות את ה-'רושם הראשוני' ולמשוך אלינו לקוחות.
זאת דרך מצוינת להעניק ערך ומידע רלוונטי ללקוחות שלנו –  על שירות או מוצר ולהניע אותם לפעולה.
תוכן מסודר ומאורגן הופך את האתר שלנו לממוקד ומשרה אווירה איכותית ומקצועית.
 

מה בתפריט?

  • פגישה ואפיון האתר – פגישה פרונטלית, הבנת הצורך ומענה על השאלות: כיצד תתארו את המוצרים שלכם? איך תקראו לכל שירות ולכל קטגוריה? חשבתם על קהל היעד שלכם? (ועוד…). אפיון נכון יחסוך לכם הרבה זמן ויעשה לכם סדר!
  • כתיבת עמודי התוכן – עמוד האודות, קטגוריות האתר, קטגוריות המשנה, צור קשר ועמוד הבית שמאגד את כולם.
  • מיקרו קופי – המשפט, הביטוי, הכפתור וההצעה שמניעים את הגולשים שלכם לפעולה.
    השקעת מחשבה וכתיבה נכונה עוזרת למשתמשים לעשות משהו מבלי שממש יצטרכו לחשוב על זה – לא עוד 'לחץ כאן' ו- 'שליחה'.